Sunday 26 April 2015

Pilihan Semula Jadi Untuk Perlindungan Kesihatan



Apabila saya ditanya apa yang saya gunakan apabila saya demam atau selesema, saya kata saya ambil Shaklee. Apabila saya sakit kepala, saya ambil Shaklee. Apabila ada luka kecil, gatal-gatal dan melecet, saya ambil Shaklee. Saya pilih Shaklee sebab saya yakin Shaklee membantu saya memperbaiki kesihatan saya. Ia adalah pilihan semula jadi untuk perlindungan kesihatan saya dan keluarga.


Jangan Salah Sangka


Jangan salah sangka dengan saya. Jangan katakan, saya tidak suka dan anti kepada ubat-ubatan. Saya juga mempercayai bahawa ubat-ubatan daripada pusat kesihatan seumpama hospital dan farmasi adalah penting dan mampu merawat dan mencegah pelbagai jenis penyakit. Bahkan mungkin mampun menyelamatkan nyawa seseorang.

Saya tidak akan sekali-kali berkata kepada pelanggan saya yang membeli produk Shaklee untuk berhenti memakan ubat doktor. 

Ibu saya yang mempunyai masalah darah tinggi pun, masih lagi mengambil ubat daripada doktor disamping menambah makanan tambahan daripada Shaklee yang membantu mengurangkan masalah darah tinggi.

Saya Ingin Berkongsi Kebaikan


Saya ingin kongsikan kepada anda bahawa apa yang saya ambil adalah bertujuan untuk mencegah sesuatu daripada terjadi atau menjadi lebih teruk. 

Saya cuba kurangkan kos membeli ubat-ubatan dan kos perbelanjaan ke klinik jika menghadapi masalah kesihatan.

Apa yang saya lakukan adalah menguatkan sistem imun saya dan keluarga saya untuk melawan penyakit. 

Dengan  Shaklee saya mampu mempertingkatkan dan mengekalkan kesihatan saya sekeluarga. Saya mampu mengurangkan kos perbelanjaan untuk berjumpa doktor dan mempertingkatkan prestasi kerja harian saya.

Disamping itu, saya boleh menampung kelompongan yang saya tinggalkan ketika mengambil hidangan harian. Mungkin saya dan keluarga saya kekurangan Vitamin C, maka saya ambil tambahan Vita C Plus Shaklee setiap hari untuk memastikan fungsi tubuh saya berjalan dengan baik dan menampung kekurangan antioksidan yang melawan radikal bebas.

Saya tunjukkan kotak supplement produk Shaklee yang saya makan setiap hari. Sebahagian produk tidak perlu dimakan setiap hari. Berdasarkan keperluan. 



Di samping itu juga, saya juga menggunakan produk pembersihan seperti pencuci muka, shampoo dan pencuci serbaguna. Produk ini dijamin bebas daripada bahan kimia yang berbahaya yang mungkin biasa terdapat di dalam produk yang kita gunakan di rumah.



Krim serbaguna Herbal Blend adalah krim yang bebas daripada bahan kimia paraben yang biasa terdapat pada krim kulit yang ada di pasaran. Paraben dikatakan boleh menyebabkan penyakit kanser.

Tentang harganya yang dikatakan mahal?


Saya tidak peduli akan hal itu. Apa yang penting, saya berusaha agar tubuh saya dapat apa yang diperlukan setiap hari. Apa yang saya fikirkan hanyalah, apa yang saya tak dapat di dalam hidangan harian saya perlu tampung dengan sesuatu yang sama dengannya.

Saya tak rugi apa-apa, kerana ia adalah makanan. Makanan saya perlukan setiap hari untuk terus hidup. 

Adakah rugi untuk dibelanjakan RM92.50 untuk sebotol Vitamin C yang mempunyai 180 biji?? Sebiji hanyalah 51 sen sahaja. Dan sebotol itu boleh tahan sehingga beberapa bulan.



Saya sertakan video tentang kenapa seseorang itu memilih produk Shaklee.



Anda ingin menjadi sebahagian daripada pengguna Shaklee???

Hubungi saya untuk saya kongsikan dengan anda. 

Hafid Sulaiman
FB Page: Kesihatan Adalah Anugerah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...