Tuesday 5 April 2016

Engkau Ada Masalah Kolesterol??




KAWAN-KAWAN yang ada masalah kolesterol, saya cadangkan ambillah MINYAK IKAN yang kaya dengan omega 3.

Pastikan ia adalah Minyak Ikan Tulen, bukannya minyak hati ikan mahupun minyak yang digunakan untuk menggoreng ikan di dapur. Erk..

Minyak ikan mengandungi khasiat omega 3 yang sangat baik untuk membantu anda menurunkan kolesterol jahat. Jahat sebab boleh meletakkan diri anda berisiko mendapat masalah jantung.

SEBAB itu, saya cadangkan anda ambil minyak ikan omega 3 yang tulen yang dihasilkan oleh Shaklee yang dikenali sebagai OMEGAGUARD.

KENAPA OMEGAGUARD.


Sebab saya jual produk Shaklee, maka saya akan promosi kepada anda OmegaGuard. Dan saya tahu, bahawa Minyak Ikan Omega 3 Shaklee adalah yang berkualiti dan tulen. 

Disamping mempunyai EPA dan DHA tertinggi berbanding jenama lain, OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi. 


Melalui kaedah pemprosesan yang digunakan oleh Shaklee, ia dapat menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.






 
Minyak ikan yang terkandung dalam Omegaguard Shaklee diperlukan untuk kesihatan jantung:

- Mempertingkat paras kolestrol ‘baik’ dalam pembuluh darah
- Menyahkan kolestrol ‘jahat’ ke hati untuk disingkirkan
- Menurunkan paras kolestrol ‘jahat’
- Melakukan pembersihan salur darah dari plak yang terkumpul

HARGA Sebotol: RM136 (90 Softgel).

Pembelian yang berbaloi untuk kesihatan anda.
 
 
~ Hafid Sulaiman - Saya Suka Minyak Ikan ~
 Whatsapp 013-3727.508

Saya adalah Pengedar Shaklee di kawasan Klang dan saya membuat pengeposan ke seluruh Malaysia.

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...